Strand - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Lia - WaarBenJij.nu Strand - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Lia - WaarBenJij.nu

Strand

Blijf op de hoogte en volg Lia

08 Februari 2020 | Mexico, Mexico-stad

Vandaag vertrekken onze medereizigers. Gisterenavond hebben we met met z’n alle gegeten op het strand. Niet te geloven hè de hele avond anderhalve meter van de zee gezeten en het niet koud gehad De groep bestond uit veel verschillende mensen, maar liefs vijf vrijgezellen, vriendinnen, moeder met dochter en een stel paren. Het werd niet echt een groep, maar bleef los zand. Ik heb ook nog een poging gedaan om gezamenlijk iets aan de reisleider te geven, maar dat kwam niet van de grond. Ik heb dus zelf een briefje geschreven en haar fooi in een envelop gedaan. Onze reisleidster is zelf ook deze vakantie ziek geweest, maar heeft ondanks dat toch iedere keer voor ons klaar gestaan. Ze was af en toe wat warrig en zei regelmatig dat ze er nog op terug zou komen. Maar wij waren best tevreden over haar.

Elf uur staat de bus klaar en we nemen afscheid van iedereen. Best vreemd dat we achter blijven. Sommige maken zich nog al druk over het weer wat voorspeld is voor zondag als ze aankomen. Volgens zeggen gaat het hard stormen. Ik ga voor ze duimen dat ze er geen last van hebben. Als iedereen in de bus zit en wachten tot ze weg rijden, stopt de bus en komen ze er allemaal weer uit. De reisleider had gevraagd of ze allemaal gezien hebben dat hun koffer in de bus ligt. Het is een komisch gezicht iedereen turend in de laadruimte. Als iedereen weer in de bus is gaan ze echt weg. We zwaaien tot we ze niet meer zien.

Vandaag gaan wij naar het strand. Huren een bedje en een parasol en nu even helemaal niets. Alleen naar de mensen kijken en lezen. Het weer is wat wisselvallig de zon schijnt niet de hele tijd en er staat ook weer een behoorlijke wind. Ik heb het uitgehouden tot vier uur. Knap hè. We slenteren weer naar het hotel. Tijd voor even siësta en daarna lekker poedelen. Straks gaan we op zoek naar een leuk restaurant. Tot morgen.

• 09 Februari 2020 - 12:26

Ellen Hasenbosch:

En zo zijn jullie nog maar met z’n tweetjes over. Wat raar dat de groep niet mee wilde werken aan een aardigheidje voor de reisleidster. Is toch gebruikelijk neem ik aan. Maar ja we kunnne niet in een andermans portemonnee kijken. Ik kan me wel voorstellen dat de mensen die naar huis gaan zich een beetje zorgen maken. Er komt een behoorlijke storm aan. Een aantal vluchten zijn al geschrapt. Wat zal jij lekker bruin terug komen. Paar daagjes aan het strand

Verslag uit: Mexico, Mexico-stad

07 Februari 2020

Snorkelen
Lia

Overigens zijn we begonnen op het hoogste gebouw van Bangkok een flat van 85 hoog. Daar hebben we van een heel uitgebreid geluncht.Vanmorgen zijn we vroeg naar het centrum van Bangkok geweest voor een fietstocht. We waren ongeveer met 25 man. De eerste 10 min dwars door china town. Door heel drukke straten. Een beetje eng, maar heel leuk. Twee keer moetsten we de rivier oversteken per boot. Onderweg chips en water gedronken en zoveel gezien. Allemaal kleine huisjes en overal waar je kijkt eethuisjes waar de meest lekkere geuren uit komen, maar waar je niets moet kopen. Vanmiddag naar een groot winkelcentrum geweest met de metro. Het was daar hel verlicht en niet sfeervol. en wat nog veel erger is. Ze hebben onze maat niet. Houden we veel geld over. Jetty is heel blij met het goede bericht over Emily. Als het lukt willen we graag ook iets van Emily horen.!!!! We hopen dat Tommy gauw op school went. De groeten en kussen van Jan en Jetty Pascal en Chantal bedankt voor jullie lieve mailtje oma en opa willen graag nog meer mailtjes ontvangen en missen jullie ook. Morgen verlaten we dit hotel en gaan we naar de rivier de River Kwai ik weet niet of ik de kans krijg morgen weer te mailen. We zien wel tot gauw. Liefs van ons allemaal.