Marrakech - Reisverslag uit Meknès, Marokko van Lia - WaarBenJij.nu Marrakech - Reisverslag uit Meknès, Marokko van Lia - WaarBenJij.nu

Marrakech

Blijf op de hoogte en volg Lia

01 April 2015 | Marokko, Meknès

Vanmorgenvroeg naar de stad gereden en daar Hebben we een rondleiding gehad. Een paleis bezocht waar de vier vrouwen van de koning woonden en zijn 24 bijvrouwen. Na de koffie zijn we bij een soort apotheek geweest die allerlei kruiden en zalfjes had. Daarna hadden we de heel de middag om te winkelen.
Eerst zijn we gaan lunchen boven op een terras dat uitzicht had over een heel groot plein.
Toen op zoek geweest naar een voetbalshirt voor Jayden . Dat was nog niet eens zo makkelijk, maar gelukkig wel gevonden.
Daarna op ons gemak terug gelopen naar het hotel. Een prachtige wandeling. We kwamen voorbij een Zara Home. Daar had ik nog nooit van gehoord. Een hele leuke winkel met beddengoed, tafellakens servies en zo. Dit heeft me natuurlijk geld gekost. We hebben bestek gekocht met visjes, heel leuk gaan we met de Pasen gebruiken.

Nu de koffers weer inpakken en wegen. Hans moet nu maar ook wat handbagage meenemen. Vanavond eten we nog met elkaar en morgen vertrekken we om acht uur richting vliegveld.
Ons avontuur is weer voorbij. We hebben een heerlijke reis gehad

• 01 April 2015 - 21:14

Ellen:

Jammer, vakantie weer bijna voorbij. Als je weer terug bent, kun de de rest van je aankopen bij Zara home aanvullen in den haag centrum :-D
    Tot snel xx

• 02 April 2015 - 02:21

Brigitte:

Hi Lia, Fijn dat alles goed is gegaan en julile genoten hebben....... hoop dat Hans niet teveel wilde ideetjes heeft gekregen nav bezoek aan paleis van koning met 4 +24 (bij) vrouwen ......!!! Leuke herinnering hoor: bestek met visjes uit Marrakech! Morgenochtend een fijne vlucht terug! Dank voor je updates!!! Big hug xxx

• 06 April 2015 - 15:09

Ruud :

Hallo Hans en Lia, een wel heel late reactie. Kan in dit geval de computer de schuld geven.
    Hebben de verslagen wel kunnen lezen. Heel erg leuk. Bedankt daarvoor. Dat de reis erop zit is jammer. De herinnering blijft echter. We horen het graag binnenkort.

Groetjes, Thea en Ruud

Tetouan, Chefchaouen

Marokko Tanger
Lia

Overigens zijn we begonnen op het hoogste gebouw van Bangkok een flat van 85 hoog. Daar hebben we van een heel uitgebreid geluncht.Vanmorgen zijn we vroeg naar het centrum van Bangkok geweest voor een fietstocht. We waren ongeveer met 25 man. De eerste 10 min dwars door china town. Door heel drukke straten. Een beetje eng, maar heel leuk. Twee keer moetsten we de rivier oversteken per boot. Onderweg chips en water gedronken en zoveel gezien. Allemaal kleine huisjes en overal waar je kijkt eethuisjes waar de meest lekkere geuren uit komen, maar waar je niets moet kopen. Vanmiddag naar een groot winkelcentrum geweest met de metro. Het was daar hel verlicht en niet sfeervol. en wat nog veel erger is. Ze hebben onze maat niet. Houden we veel geld over. Jetty is heel blij met het goede bericht over Emily. Als het lukt willen we graag ook iets van Emily horen.!!!! We hopen dat Tommy gauw op school went. De groeten en kussen van Jan en Jetty Pascal en Chantal bedankt voor jullie lieve mailtje oma en opa willen graag nog meer mailtjes ontvangen en missen jullie ook. Morgen verlaten we dit hotel en gaan we naar de rivier de River Kwai ik weet niet of ik de kans krijg morgen weer te mailen. We zien wel tot gauw. Liefs van ons allemaal.