New York dag 7 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Lia - WaarBenJij.nu New York dag 7 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Lia - WaarBenJij.nu

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Lia

04 Juni 2016 | Verenigde Staten, New York

Gisterenavond naar Chinatown geweest om te eten. Ons menu was dumping van kip en garnaal en daarna chripy Duck. Inmiddels weten we aardig de weg in de metro. In het begin namen we nog wel eens uptown in plaats van downtown, maar eindelijk hebben we het door.
Vanmorgen wel een verrassing de metrokaartjes doen het niet meer. Daar klopt niets van. We hebben een kaart voor 7 dagen gekocht vorige week zondag ,dus zou hij nog geldig moeten zijn.
Hans wil natuurlijk niet terug naar het hotel om het te controleren. Stel je voor dat ik bij informatie ga reclameren dus
besluiten we naar MoMA te lopen, zien we ook meer, het is niet zo ver weg. Wij zitten in 33 street en MoMa is in 53 street. We nemen wel een andere avenue om wat andere straten te zien.
Het museum is zeer de moeite waard schitterende schilderijen.
We blijven er de hele ochtend, zelf ik vond het mooi.
Daarna eten we bij een tentje gyros met rijst, waar we ook eerst voor in de rij moeten staan. Het is de moeite waard het was verrassend lekker.
Wij zijn nog niet bij een grote golf zaak binnen geweest.Hans heeft een vreemde putter op tv gezien en wil daar naar kijken. Vanmorgen heb ik gekeken waar z'n zaak zit en ook dit is vlakbij. Na het museum lopen we er naar toe. Hij is inderdaad groot, maar de prijzen zijn hetzelfde als thuis dus niet interessant om iets mee te nemen.
We hebben nog allerlei leuke winkels bezocht en inmiddels hangt onze tong op onze schoenen, tijd om weer terug naar het hotel te gaan en wat te rusten.
Vanmiddag inchecken voor onze vlucht terug. Als het goed is kan ik beneden bij het internetcentrum onze boardingkaarten uitprinten. Ik ben benieuwd of dat lukt.
Morgenochtend onze koffers pakken.Morgenmiddag weer naar huis, het is om gevlogen. We hebben heel veel van New York gezien en ervan genoten. Bay bay see you at home.

• 04 Juni 2016 - 22:28

Ellen:

Wat gaat dat toch weer snel voorbij. Zo te lezen hebben jullie behoorlijk wat gezien, van alles gegeten en een hele leuke tijd gehad, goede vlucht terug en tot snel xx

• 04 Juni 2016 - 22:36

Anja:

Wat een gezellig verslag weer. Jullie hebben zeker veel gezien en gegeten. Ben erg benieuwd naar jullie verhalen woensdag! Hoop dat jullie niet te moe zijn om te komen? De tijd die jullie nog rest, veel plezier en een goede, veilige vlucht naar huis! Xxxx

• 05 Juni 2016 - 00:28

Brigitte:

Weer heel wat km afgesjokt door de stad zeg... goed hoor, mooie balans ten opzichte van de hapjes eten! Fijn dat museum de moeite waard was! Ongelooflijk dat week alweer om is! Enjoy vanmiddag, smakelijk eten en morgen safe en comfie flight terug! Hugs, xxx

• 05 Juni 2016 - 07:35

Yvonne:

Hallo Lia en Hans wat een heerlijke reis. Heb elke dag het verslag over alle dingen gelezen. Jammer dat het voorbij is. Was weer geweldig om te lezen.

• 05 Juni 2016 - 10:07

Ruud:

Jammer dat het voorbij is. Begon er al aan te wennen om 's morgens eerst jullie verslag te lezen. Wij wensen jullie een goed vlucht en bedankt voor al die inkijkjes in jullie trip. Groetjes, Thea en Ruud

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

New York

Ons nieuwe avontuur in New York gaat beginnen.

04 Juni 2016

New York dag 5

31 Mei 2016

New York dag 4
Lia

Overigens zijn we begonnen op het hoogste gebouw van Bangkok een flat van 85 hoog. Daar hebben we van een heel uitgebreid geluncht.Vanmorgen zijn we vroeg naar het centrum van Bangkok geweest voor een fietstocht. We waren ongeveer met 25 man. De eerste 10 min dwars door china town. Door heel drukke straten. Een beetje eng, maar heel leuk. Twee keer moetsten we de rivier oversteken per boot. Onderweg chips en water gedronken en zoveel gezien. Allemaal kleine huisjes en overal waar je kijkt eethuisjes waar de meest lekkere geuren uit komen, maar waar je niets moet kopen. Vanmiddag naar een groot winkelcentrum geweest met de metro. Het was daar hel verlicht en niet sfeervol. en wat nog veel erger is. Ze hebben onze maat niet. Houden we veel geld over. Jetty is heel blij met het goede bericht over Emily. Als het lukt willen we graag ook iets van Emily horen.!!!! We hopen dat Tommy gauw op school went. De groeten en kussen van Jan en Jetty Pascal en Chantal bedankt voor jullie lieve mailtje oma en opa willen graag nog meer mailtjes ontvangen en missen jullie ook. Morgen verlaten we dit hotel en gaan we naar de rivier de River Kwai ik weet niet of ik de kans krijg morgen weer te mailen. We zien wel tot gauw. Liefs van ons allemaal.

Actief sinds 16 Jan. 2011
Totaal aantal bezoekers 11901