New York dag 7 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Lia - WaarBenJij.nu New York dag 7 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Lia - WaarBenJij.nu

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Lia

03 Juni 2016 | Verenigde Staten, New York

Hans is inmiddels aan de nieuwe tijden gewend. Snurkt nog lekker om half negen. Ik ben gewoon vroeg wakker. We hebben eigenlijk nog geen plannen gemaakt voor vandaag. Het regent dus plu mee en regenjas aan.
Voor wie het wil weten, natuurlijk heb ik zadelpijn en de blauwe plek op mijn heup krijgt nu de meest mooie kleuren. Ben zo atletisch.
Gisteren niet meer naar Times Square geweest om te kijken wat daar de kaartjes kosten. We eten het liever op, onze keuze valt op een Koreaans restaurant Shanghai Moon. Heerlijk gegeten, maar lang tafelen kennen ze hier niet. Je voorgerecht is nog niet op of je tweede gang wordt al op tafel gezet en ongevraagd krijg je je rekening.
We besluiten eerst naar Macy's te gaan, want we hebben vorige maand kortingskaarten gekregen en die willen we gebruiken. Ik heb wat make-up gekocht en me laten adviseren. Hans heeft een zwembroek gekocht. Ook moeten we nog op verzoek een paar souvenirs kopen.
Daarna besluiten naar het American Museum of Naturalis History te gaan echter als we er zijnzien we een rij van ongeveer 150 a 200 meter. Hier hebben we geen zin in en besluiten vervolgens naar NY Public Library te gaan, een mooi gebouw, waar we een film over het gebouw bekijken.
Inmiddels rammelen we en Hans ziet een McDonald. Moeten we volgens Hans ook een keer in New York gedaan hebben. Oké afgevinkt.
Nu eerst even uitrusten op de kamer en als we nog zin hebben gaan we vanavond nog naar moma anders morgen.
In ieder geval gaan we weer ergens lekker eten. Tot morgen

• 03 Juni 2016 - 23:57

Brigitte:

Gewoon een lekker rommeldagje dus, ook heerlijk! Hoop dat jullie straks nog ergens lekker kunnen eten en dat het morgen weer mooi weer is! Nog een heerlijk weekend daar! Liefs, xxx

• 04 Juni 2016 - 09:04

Jan En Jetty:

Wij wensen een prettige vakantie en een voorspoedige terugreis

• 04 Juni 2016 - 09:28

Anja:

Begrijp dat jullie het erg naar jullie zin hebben. Een fijne dag verder. Tot morgen.

• 04 Juni 2016 - 11:37

Ellen:

En? Smaakt de McDonalds hetzelfde als in NL? Vervelend dat je bont en blauw bent. Goed smeren met Arnica gel. Dat verkoelt en zorgt ervoor dat de blauwe plekken sneller weggaan. Hans heeft het vroege opstaan dus niet echt vol gehouden. Nou ja, dat ben je wel gewend toch? ;-D. Nu dan nog een paar daagjes en dan is het avontuur alweer voorbij. Geniet er nog even van. Groetjes xxxx

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

New York

Ons nieuwe avontuur in New York gaat beginnen.

04 Juni 2016

New York dag 5

31 Mei 2016

New York dag 4
Lia

Overigens zijn we begonnen op het hoogste gebouw van Bangkok een flat van 85 hoog. Daar hebben we van een heel uitgebreid geluncht.Vanmorgen zijn we vroeg naar het centrum van Bangkok geweest voor een fietstocht. We waren ongeveer met 25 man. De eerste 10 min dwars door china town. Door heel drukke straten. Een beetje eng, maar heel leuk. Twee keer moetsten we de rivier oversteken per boot. Onderweg chips en water gedronken en zoveel gezien. Allemaal kleine huisjes en overal waar je kijkt eethuisjes waar de meest lekkere geuren uit komen, maar waar je niets moet kopen. Vanmiddag naar een groot winkelcentrum geweest met de metro. Het was daar hel verlicht en niet sfeervol. en wat nog veel erger is. Ze hebben onze maat niet. Houden we veel geld over. Jetty is heel blij met het goede bericht over Emily. Als het lukt willen we graag ook iets van Emily horen.!!!! We hopen dat Tommy gauw op school went. De groeten en kussen van Jan en Jetty Pascal en Chantal bedankt voor jullie lieve mailtje oma en opa willen graag nog meer mailtjes ontvangen en missen jullie ook. Morgen verlaten we dit hotel en gaan we naar de rivier de River Kwai ik weet niet of ik de kans krijg morgen weer te mailen. We zien wel tot gauw. Liefs van ons allemaal.

Actief sinds 16 Jan. 2011