New York dag 2 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Lia - WaarBenJij.nu New York dag 2 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Lia - WaarBenJij.nu

New York dag 2

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Lia

30 Mei 2016 | Verenigde Staten, New York

Vanmorgen weer vroeg wakker, maar dat komt Hans goed uit. Hij wil naar de formule 1 kijken en hij boft het wordt uitgezonden. Ik heb gelezen dat je vandaag tussen 11 en 1 uur The Frick Collection kan bezoeken en " pay as you wish" . Voor mij hoeft het ook niet dus als we er voor een dollar naar binnen kunnen niet gek. Ons eerste ritje met de metro. We moeten nog wel een beetje zoeken, maar we gaan in een keer goed. De wachttijd bij Frick was een half uur dat valt mee. We beginnen al te wennen aan in de rij staan Het is een mooi gebouw prachtige kamers en af en toe ook een mooi schilderij. Aangezien we in de buurt van het Guggenheim museum zijn gaan we ook daar naar toe. Heel handig als je binnen bent ga je met de lift naar boven en loop in een spiraal naar beneden.Ik heb er een foto van gemaakt zeer de moeite waard. Daarna nog wat langs het park gelopen. Wat inkopen gedaan bij Macy's. Nu lekker uitrusten en plannen maken voor morgen.

• 30 Mei 2016 - 01:02

Brigitte:

Jammer dat Max Verstappen het bij de F1 niet beter kon doen.....maar jullie hadden toch nog een mooi dagje dus! Hoop dat jullie snel over jullie jetlag heen zijn en wat later wakker worden! Veel plezier morgen weer!

• 30 Mei 2016 - 09:42

Anja:

Weer een leuk reisverslag! We genieten mee! Geen last meer gehad van het vallen?

• 30 Mei 2016 - 10:53

Mary:

Leuk om jullie belevenissen weer te kunnen volgen. Geniet ervan saampjes x

• 30 Mei 2016 - 17:27

Ellen:

Weer een beetje opgeknapt? Niet teveel doen en zeker niet te vaak gaan shoppen

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

New York

Ons nieuwe avontuur in New York gaat beginnen.

04 Juni 2016

New York dag 5

31 Mei 2016

New York dag 4
Lia

Overigens zijn we begonnen op het hoogste gebouw van Bangkok een flat van 85 hoog. Daar hebben we van een heel uitgebreid geluncht.Vanmorgen zijn we vroeg naar het centrum van Bangkok geweest voor een fietstocht. We waren ongeveer met 25 man. De eerste 10 min dwars door china town. Door heel drukke straten. Een beetje eng, maar heel leuk. Twee keer moetsten we de rivier oversteken per boot. Onderweg chips en water gedronken en zoveel gezien. Allemaal kleine huisjes en overal waar je kijkt eethuisjes waar de meest lekkere geuren uit komen, maar waar je niets moet kopen. Vanmiddag naar een groot winkelcentrum geweest met de metro. Het was daar hel verlicht en niet sfeervol. en wat nog veel erger is. Ze hebben onze maat niet. Houden we veel geld over. Jetty is heel blij met het goede bericht over Emily. Als het lukt willen we graag ook iets van Emily horen.!!!! We hopen dat Tommy gauw op school went. De groeten en kussen van Jan en Jetty Pascal en Chantal bedankt voor jullie lieve mailtje oma en opa willen graag nog meer mailtjes ontvangen en missen jullie ook. Morgen verlaten we dit hotel en gaan we naar de rivier de River Kwai ik weet niet of ik de kans krijg morgen weer te mailen. We zien wel tot gauw. Liefs van ons allemaal.

Actief sinds 16 Jan. 2011
Totaal aantal bezoekers 11915