paleis kanteeltje darwaja - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lia - WaarBenJij.nu paleis kanteeltje darwaja - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lia - WaarBenJij.nu

paleis kanteeltje darwaja

Blijf op de hoogte en volg Lia

26 Januari 2013 | Nederland, Amsterdam

We hadden afgelopen nacht een heel bijzondere kamer met allerlei oude meubels. Een mooie spiegel kast en een heel groot zacht bed. Het was alleen wel koud rond de 10 graden. Het complex was in een vierkant gebouwd en je kon over de daken lopen. Waar vandaan had je een uitzicht over de rivier en konden we ook het paleis wat we vandaag bezocht hebben zien liggen. De paleizen zijn allemaal erg groot. Onze gids vertelt er iedere keer veel van, maar helaas de namen zijn zo ingewikkeld ik kan het niet onthouden. In ieder geval hebben we hier een kamer bezocht waar prachtige fresco's. Ze verbeelden de reïncarnatie van een van de drie belangrijkste heiligen. Er werd ook het verhaal vertelt van de Boeda met het olifantenhoofd. Daarna op jacht naar een geld automaat. We hadden er al drie geprobeerd en ik had inmiddels geen Rupee meer. Gelukkig heeft de reisleider me geld geleend. Aan het einde van de dag er gelukkig toch een gevonden. Alle vrouwen stonden in de rij om geld te trekken. We kunnen weer even vooruit. We zijn nu in een mooi hotel. We blijven hier 2 nachten. Morgenochtend weer naar een paleis en in de middag gaan we met een jeep weg. Tot later
O ja zou ik bijna nog vergeten. De tempel morgen schijnt veel erotische beelden te hebben om ons daar op voor te bereiden hebben we in de bus allemaal het boekje van kama sutra gekregen. Weer eens iets anders dat 50 tinten grijs.

• 26 Januari 2013 - 17:57

Brigitte:

Geniet morgen dan maar weer van die tempel!
    Groetjes

• 26 Januari 2013 - 18:41

Ellen:

Zo koud? Is natuurlijk om jullie niet te laten vergeten dat er ook nog temperaturen onder de 20 graden, en het is maar goed dat ze buiten alle tempels en paleizen ook nog een tappenflap hebben. :-) veel plezier nog xxx

• 28 Januari 2013 - 16:08

Joke:

Dát boek lezen voordat je naar bed gaat, helpt misschien wel tegen de kou!
    ;-0

Ganges twee

Ganges
Lia

Overigens zijn we begonnen op het hoogste gebouw van Bangkok een flat van 85 hoog. Daar hebben we van een heel uitgebreid geluncht.Vanmorgen zijn we vroeg naar het centrum van Bangkok geweest voor een fietstocht. We waren ongeveer met 25 man. De eerste 10 min dwars door china town. Door heel drukke straten. Een beetje eng, maar heel leuk. Twee keer moetsten we de rivier oversteken per boot. Onderweg chips en water gedronken en zoveel gezien. Allemaal kleine huisjes en overal waar je kijkt eethuisjes waar de meest lekkere geuren uit komen, maar waar je niets moet kopen. Vanmiddag naar een groot winkelcentrum geweest met de metro. Het was daar hel verlicht en niet sfeervol. en wat nog veel erger is. Ze hebben onze maat niet. Houden we veel geld over. Jetty is heel blij met het goede bericht over Emily. Als het lukt willen we graag ook iets van Emily horen.!!!! We hopen dat Tommy gauw op school went. De groeten en kussen van Jan en Jetty Pascal en Chantal bedankt voor jullie lieve mailtje oma en opa willen graag nog meer mailtjes ontvangen en missen jullie ook. Morgen verlaten we dit hotel en gaan we naar de rivier de River Kwai ik weet niet of ik de kans krijg morgen weer te mailen. We zien wel tot gauw. Liefs van ons allemaal.