New York dag 4 - Reisverslag uit Shrewsbury, Verenigd Koninkrijk van Lia - WaarBenJij.nu New York dag 4 - Reisverslag uit Shrewsbury, Verenigd Koninkrijk van Lia - WaarBenJij.nu

New York dag 4

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Lia

31 Mei 2016 | Verenigd Koninkrijk, Shrewsbury

Bedankt voor al jullie berichtjes die ik nauurlijk ook lees.
Vanmorgen was Hans weer de eerste die naar de badkamer ging gaat hij thuis vast niet volhouden.
Gisteren waren we zo moe dat we niet eens meer uit eten zijn gegaan. We hadden ons wel te goed gedaan aan een zak chips, pinda,s en een paar bier en wijntjes.
Het is wat minder warm en er staat een lekker windje.
Onze eerste bestemming is " de highline " dat is een wandelpad welke ze gemaakt hebben van een bovengrondse treinbaan.
Heel leuk, ik heb ook van een bijzondere boom een foto gemaakt er zitten grote witte bloemen in.
Daarna gaan we naar Wallstreet iets wat we niet mogen missen hoewel wij er niet veel aan vonden, maar goed we strepen hem af.
Inmiddels hebben trek gekregen en een collega had ons geadviseerd een broodje te eten bij een foodtruck in Zuccotti Park. Alleen op het moment dat wij er waren gingen een paar mannen elkaar te lijf. Ongelofelijk hoe snel er overal agenten vandaan kwamen. Niets voor Lia, dus we gaan snel weg.
Het eten in Chinatown was goed bevallen dus daar gaan we naar toe. Voor de eerste keer zaten we in de verkeerde metro downtown in plaats van uptown. Niet erg. Je maakt van alles mee in de metro. Een man die in de heer gelooft en een hele redevoering houd, rappers, zangers, muzikanten allemaal proberen ze geld aan je te verdienen. Helaas slapen er ook veel mensen op straat.
Wederom heerlijk gegeten. Wat grappig is bij de Chinees krijg je bij binnenkomst gelijk een pot thee die je niet hoeft te betalen. Als je wilt kun je wel frisdrank krijgen, maar ze hebben geen bier.
We gaan nu terug naar het hotel vandaag wil ik proberen of ik mijn naaivriendinnen kan bellen via FaceTime. Tot morgen

• 31 Mei 2016 - 22:42

Brigitte:

Hi, hi..... jullie weer van alles meegemaakt..... hoort er allemaal bij.... leuk!
    Kan niet geloven dat jij eens niet als eerste op bent... zoveel dagen achter elkaar..... ook leuk toch voor de verandering!! Hoop dat je ook nog beetje bijkomt ook al lopen jullie daar van alles af en doe je zoveel indrukken op! Doe voorzichtig he ... wil jullie graag volgende week weer heelhuids terugzien! Have fun & hugs xxx

• 31 Mei 2016 - 22:42

Brigitte:

• 01 Juni 2016 - 07:51

Ruud:

Elke keer weer leuk om jullie verslag te lezen. Reizen we toch een beetje mee. Veel plezier verder. Groeten, Thea en Ruud

• 01 Juni 2016 - 10:22

Anja:

Hans wil natuurtuurlijk geen moment missen, of heeft gewoon trek in zijn ontbijtje! Haha! Jullie doen wel veel op een dag, begrijp dat je s'avonds moe bent! Leuk om te lezen. Een fijne dag weer vandaag. Kijk weer naar morgen uit!

• 01 Juni 2016 - 12:01

Mary:

Wat een druk programma steeds lijkt bijna op werken haha. Heel veel plezier nog xxx

• 01 Juni 2016 - 20:17

Ellen:

Dat is schrikken. Hans die vroeg uit de veren is. Heeft zeker te maken met het tijdsverschil
    Zo te lezen doen jullie behoorlijk wat op een dag.
    Geniet er nog even van. Xx

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Shrewsbury

New York

Ons nieuwe avontuur in New York gaat beginnen.

04 Juni 2016

New York dag 5

31 Mei 2016

New York dag 4
Lia

Overigens zijn we begonnen op het hoogste gebouw van Bangkok een flat van 85 hoog. Daar hebben we van een heel uitgebreid geluncht.Vanmorgen zijn we vroeg naar het centrum van Bangkok geweest voor een fietstocht. We waren ongeveer met 25 man. De eerste 10 min dwars door china town. Door heel drukke straten. Een beetje eng, maar heel leuk. Twee keer moetsten we de rivier oversteken per boot. Onderweg chips en water gedronken en zoveel gezien. Allemaal kleine huisjes en overal waar je kijkt eethuisjes waar de meest lekkere geuren uit komen, maar waar je niets moet kopen. Vanmiddag naar een groot winkelcentrum geweest met de metro. Het was daar hel verlicht en niet sfeervol. en wat nog veel erger is. Ze hebben onze maat niet. Houden we veel geld over. Jetty is heel blij met het goede bericht over Emily. Als het lukt willen we graag ook iets van Emily horen.!!!! We hopen dat Tommy gauw op school went. De groeten en kussen van Jan en Jetty Pascal en Chantal bedankt voor jullie lieve mailtje oma en opa willen graag nog meer mailtjes ontvangen en missen jullie ook. Morgen verlaten we dit hotel en gaan we naar de rivier de River Kwai ik weet niet of ik de kans krijg morgen weer te mailen. We zien wel tot gauw. Liefs van ons allemaal.

Actief sinds 16 Jan. 2011
Totaal aantal bezoekers 11938