Shoppen in Varanasi - Reisverslag uit Fey-en-Haye, Frankrijk van Lia - WaarBenJij.nu Shoppen in Varanasi - Reisverslag uit Fey-en-Haye, Frankrijk van Lia - WaarBenJij.nu

Shoppen in Varanasi

Blijf op de hoogte en volg Lia

31 Januari 2013 | Frankrijk, Fey-en-Haye

Onze koffers zijn gisteren met de bus al weggegaan naar Delhi. Ik heb dus een paar spulletjes achter gehouden. Helaas heb ik er niet aan gedacht het snoertje om foto's op mijn iPad te zetten achter te houden. Geen foto's dus.
Vanmorgen lekker uitgeslapen en laat ontbeten. We mogen tot 1 uur op de kamer blijven. We besluiten om in de ochtend naar de binnenstad te gaan. Dan kunnen onze waardevolle spullen nog even op de kamer blijven.
We gaan per tuctuc en is weer een heel avontuur. Het viel me vandaag pas op dat bijna alle auto's geen buitenspiegels hebben of ze hebben ze dicht geklapt. Dus Ruud niet binnenspeel,buitenspiegels en over je schouder. Daar hebben ze nog nooit van gehoord het is hier gas geven en slalommen en vooral niet vergeten te toeteren.
Ik heb me weer laten verleiden tot het kopen van een sjaal,maar ja wat moeten we anders doen.
Straks gaan ergens lunchen en nog wat zonnen in de tuin. Morgen zal ik jullie vertellen van onze trein reis.

• 31 Januari 2013 - 07:58

Brigitte:

Koffers al op reis, dus niet meer teveel kopen Lia! Geniet nog even van de zon, een laatste Indiase lunch, de treinreis naar Delhi en de trip terug! Daaaaaag.

• 31 Januari 2013 - 10:47

Jolanda:

Hoop dat jullie goed geslapen hebben, geniet nog even en een heel goede reis!
    X Jolanda

• 31 Januari 2013 - 12:37

Mary:

Hans en Lia, jullie hebben heel wat beleefd. Goede reis terug en tot gauw! xxx

Verslag uit: Frankrijk, Fey-en-Haye

Ganges twee

30 Januari 2013

Ganges
Lia

Overigens zijn we begonnen op het hoogste gebouw van Bangkok een flat van 85 hoog. Daar hebben we van een heel uitgebreid geluncht.Vanmorgen zijn we vroeg naar het centrum van Bangkok geweest voor een fietstocht. We waren ongeveer met 25 man. De eerste 10 min dwars door china town. Door heel drukke straten. Een beetje eng, maar heel leuk. Twee keer moetsten we de rivier oversteken per boot. Onderweg chips en water gedronken en zoveel gezien. Allemaal kleine huisjes en overal waar je kijkt eethuisjes waar de meest lekkere geuren uit komen, maar waar je niets moet kopen. Vanmiddag naar een groot winkelcentrum geweest met de metro. Het was daar hel verlicht en niet sfeervol. en wat nog veel erger is. Ze hebben onze maat niet. Houden we veel geld over. Jetty is heel blij met het goede bericht over Emily. Als het lukt willen we graag ook iets van Emily horen.!!!! We hopen dat Tommy gauw op school went. De groeten en kussen van Jan en Jetty Pascal en Chantal bedankt voor jullie lieve mailtje oma en opa willen graag nog meer mailtjes ontvangen en missen jullie ook. Morgen verlaten we dit hotel en gaan we naar de rivier de River Kwai ik weet niet of ik de kans krijg morgen weer te mailen. We zien wel tot gauw. Liefs van ons allemaal.

Actief sinds 16 Jan. 2011