aankomst India - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lia - WaarBenJij.nu aankomst India - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lia - WaarBenJij.nu

aankomst India

Blijf op de hoogte en volg Lia

19 Januari 2013 | Nederland, Amsterdam

We waren al vroeg op Schiphol. Daar moesten we zelf inchecken. Dit ging niet helemaal goed, dus moesten we naar en Bali. daar hadden we geluk bij. Nu kon ik vragen om een lange benen plaats voor Hans en die hebben we gekregen. De overstap in Frankfurt verliep snel. in het vliegtuig zat in naast een Indiër die in Noorwegen woont. Deze man was heel charmant en heeft me de hele weg onderhouden. De landing was om 01.15 uur en we waren om vier uur in het hotel. jullie begrijpen dat Lia snel naar bed is gegaan. Om half 10 worden we opgehaald voor onze eerste dag een rondtoer door Delhi. Wordt vervolgd.

• 19 Januari 2013 - 05:20

Brigitte:

• 19 Januari 2013 - 05:20

Brigitte:

Hoi Lia & Hans, Welcome to India.... Fijn dat heenreis ok was. Geniet van Delhi, het rode fort, India Gate en de rest die ze jullie zullen laten zien..... Geen water drinken uit de kraan he... ook niet voor tanden poetsen. Have fun! Groetjes aan de anderen.

• 19 Januari 2013 - 06:22

Ellen:

Fijn dat de reis goed is gegaan. Is toch een hele lange zit. Geen tijd gehad om je te vervelen met zo'n charmante man naast je begrijp ik.

• 19 Januari 2013 - 08:47

Petra Daal:

Leuk jullie belevenissen te lezen! Geniet van jullie reis!

• 19 Januari 2013 - 11:08

Marian En Wim:

Geniet van jullie reis, we zijn benieuwd naar de belevenissen !

• 19 Januari 2013 - 13:34

Jolanda:

ben blij dat jullie goed zijn aangekomen en op een lange benenplek reist het een stuk aangenamer voor hans. Latertje en vroeg weer op! We joren graag hoe de eerste dag is gewwest in Delhi en wat jullie hebben meegemaakt!

• 20 Januari 2013 - 19:19

Tineke Verboom:

Ik ga heerlijk genieten de komende tijd van jullie reisverslag! Enne..nog bedankt voor de leuke kaart! Heb ik al in het boek geplakt!
    Liefs, Tineke

• 21 Januari 2013 - 08:38

Irene Ten Have:

Hallo Lia, leuk om te lezen jouw reisverslag! Ik denk aan jullie groet van Irene

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Ganges twee

30 Januari 2013

Ganges
Lia

Overigens zijn we begonnen op het hoogste gebouw van Bangkok een flat van 85 hoog. Daar hebben we van een heel uitgebreid geluncht.Vanmorgen zijn we vroeg naar het centrum van Bangkok geweest voor een fietstocht. We waren ongeveer met 25 man. De eerste 10 min dwars door china town. Door heel drukke straten. Een beetje eng, maar heel leuk. Twee keer moetsten we de rivier oversteken per boot. Onderweg chips en water gedronken en zoveel gezien. Allemaal kleine huisjes en overal waar je kijkt eethuisjes waar de meest lekkere geuren uit komen, maar waar je niets moet kopen. Vanmiddag naar een groot winkelcentrum geweest met de metro. Het was daar hel verlicht en niet sfeervol. en wat nog veel erger is. Ze hebben onze maat niet. Houden we veel geld over. Jetty is heel blij met het goede bericht over Emily. Als het lukt willen we graag ook iets van Emily horen.!!!! We hopen dat Tommy gauw op school went. De groeten en kussen van Jan en Jetty Pascal en Chantal bedankt voor jullie lieve mailtje oma en opa willen graag nog meer mailtjes ontvangen en missen jullie ook. Morgen verlaten we dit hotel en gaan we naar de rivier de River Kwai ik weet niet of ik de kans krijg morgen weer te mailen. We zien wel tot gauw. Liefs van ons allemaal.

Actief sinds 16 Jan. 2011
Totaal aantal bezoekers 11923